wtorek, 7 czerwca 2016

szklana orkiestra

Agnieszka przypomniałam sobie o swoich instrumentach drewnianych przy okazji denerwując co poniektórych domowników.
W pamięci miałam, że jeszcze nie robiłyśmy instrumentów same a chciałam Pokazać Agnieszce eksperyment z wodą i szklankami.
Nadarzyła się ku temu okazja więc przygotowałam kilka takich samych szklanek i wlałam wodę (do każdej inna ilość). Tak przygotowany „instrument” zaprezentowałam Agnieszce.
Najpierw wykorzystując swoje pałeczki do bębenka wydobyła dźwięki ze szklanek, ku jej zdziwieniu każda szklanka wydała inny dźwięk.
Teraz przyszedł czas na poeksperymentowanie przez samą Agę, zaczęła dolewać wodę do szklanek i sprawdzać jakie dźwięki wydają w zależności od ilości dolanej wody.
Potem poszły w ruch miski a skończyło się jak zwykle na długiej zabawie wodą i powodzi w kuchni u babci i dziadka.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz