wtorek, 28 czerwca 2016

eksperyment

O wodzie pisaliśmy już dużo a o pomocy przy doświadczeniach firmy Trefl -TUTAJ
Agnieszka przybory z zestawu ma w domu i czasem ich używa przy zabawie, czytaj robieniu swoich doświadczeń. Frajdy zawsze jest przy tym masę ... i bałaganu też :)
Tym razem mniej w domu a więcej na balkonie. Mnie przypadła w udziale rola asystentki. A Agnieszka cały czas tłumaczyła co robi, jaki ma pomysł a jak coś jej wyszło z doświadczenia radość nieziemska.
W pewnym momencie mówi:
Przyszedł mi eksperyment do głowy.  Przypomnij mi co chciałam zrobić. Aha już wiem.

Zdążyłam tylko zdziwioną minę zrobić, że ja coś wiem ale już wtrącić coś w ten potok słów to ni chu chu.



 A wieczorem nie mając dość doświadczeń kombinowała Aga jak by tu zrobić procę z kranu u bransoletek.
-tylko mama nie ruszaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz