poniedziałek, 20 czerwca 2016

Gryfny Bieg Kolorów w Parku Śląskim 2016

W sobotę 18 czerwca br. w Parku Śląskim w ramach Festiwalu Kolorów odbył się „Gryfny Bieg Kolorów”. Uczestnicy biegu  w poszczególnych strefach kolorów oznaczani byli barwnikami - kolorami Holi (impreza ma swoje korzenie sięgające dalekich Indii). W tym roku po raz trzeci RCKiK miało swoją strefę koloru (czerwony) a ja z Agnieszką byłyśmy w strefie po raz drugi. W zeszłym roku bardzo jej się podobało sypanie proszkiem, dlatego i tym razem ją zabrałam.

Agnieszki przygoda z biegami zaczęła się właśnie od zeszłorocznego Biegu. Gdy peleton opuścił naszą strefę a proszki się skończyły, Agnieszka stwierdziła, że też chce biegnąć. 
Przy okazji tego biegu nie ma towarzyszących dziecięcych, ale obiecałam jej że pobiegnie przy kolejnej okazji. Trochę trwało zanim zebrałam się do szukania biegów dla dzieci, ale znalazłam. Inauguracja Agi biegania przypadła na City Trail we wrześniu. I tak się zaczęło i trwa nadal.

Moja praca polegała na robieniu zdjęć:

















































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz