poniedziałek, 4 stycznia 2016

Świąteczne Photo Props

W tym roku u moich rodziców cała rodzinka się spotkała. A co za tym idzie i trochę dzieci. Szukałam dla nich jakiegoś pomysłu na zabawę. Pomysłów w necie bez liku, mnie spodobał się pomysł z Photo Props.  Można za darmo wydrukować rekwizyty (śmieszne czapki, okulary, brody itp. Itd.) , wyciąć i przykleić do patyczków na szaszłyki klej vikol lub po prostu taśmą klejącą. Aga  kleiła na taśmę i trzymały się lepiej chyba nawet jak na klej (tych kilka odpadło).

Można też zrobić samemu w programie graficznym, tak zrobiłam wersje z  oczami i ustami potworów.
W pierwszej wersji chciałam przykleić do ściany taśmą klejącą paski kolorowej bibuły, ale napotkałam tutaj opór mojej pociechy. Ma być bez dekoracji i koniec. Koniec końców ona i jej kuzyn latali z tym po całym pokoju czy nawet całym mieszkaniu.
A tutaj kilka linków do gotowych rekwizytów do druku:


































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz