czwartek, 21 stycznia 2016

Lepimy bałwana w domu ... sztuczny śnieg

Sypie śnieg i sypie, ale jakoś tak niemrawo i nie wystarczająco aby ulepić bałwana. Aga nie może się już doczekać kiedy nasypie go wystarczająco dużo.
Aby umilić jej czas oczekiwania postanowiłam zrobić sztuczny śnieg aby ulepić bałwanka w domu.
Jest trochę przepisów wszelakich na takowy z różnych składników. Zdecydowałam się na wariant z pianki do golenia.
Kupiłam piankę (300 ml) i 7 opakowań sody oczyszczonej po 70 g każde.

Najpierw do miski wycisnęłam piankę a na nią wysypałam sodę i wszystko dokładnie z Agnieszką wymieszałyśmy.
"Śnieg wyszedł lekko mokry i zimny ... no i pachnący :)
Dzięki temu że dobrze się lepił Agnieszka nie miała problemu z ulepieiem z niego bałwanka.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz