środa, 20 stycznia 2016

Agnieszki stworki potworki

Przychodzi Aga i mówi:
-mamo nudzi mi się
LUB
- mamo, nie mama czym się bawić (przemilczam półki uginające się od zabawek bo jak nie przemilczam to słyszę, że przecież one są już stare. I tu nie ma znaczenia czy zabawka ma dwa lata czy dwa tygodnie.
Przejęła to po mnie, może usłyszała rozmowę moją z mężem niejedną taką. Gdy ten pyta się :
-masz nowe buty?
-nie, są już stare, mają już miesiąc)

No więc gdy moje dziecko wręcz umiera z nudy (śmiertelna choroba:) a za oknem brzydko, otwieram naszą szufladę pełną skarbów … i tworzymy różne dziwne rzeczy, którymi potem można się bawić.

I tu przykładowe Agi stwory potwory i inne:

Biedronki z opakowań po jajkach kinder joy
Opakowanie po kinder Joy
Farby akrylowe
Połówki fajek malujemy czerwoną farbą akrylową. PO wyschnięciu robimy czarne kropki a z żółtej farby oczka (taki był plan ale Agnieszka zrobiła swoje niewidome)

Potworki z wytłoczek po jajkach
Wytłoczki po jajkach wycinamy pojedynczo (tę pracę pozwoliła mi, aczkolwiek niechętnie, wykonać moja pociech)

Potem dowolnie (wizja czteroletniego artysty) przyklejamy oczka, pomponiki i wyciorki.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz