środa, 13 stycznia 2016

dekoracja na ścianę z rolek

Co roku dziadkowie dostają kalendarz ze zdjęciami wnusi. Firma przysyła kalendarze w tubie, która na meblach leży i czeka ... i czeka ... i zeszłoroczna w tym roku doczekała się wykorzystania. Przecięłam ją na 4 części (wyszło po 10 cm głębokości każda). Do kompletu dodałam 2 roki po papierze toaletowym i jedną rolkę po papierze toaletowym do podajnika (są szersze).

Każdą z nich w środku pomalowałam farbami akrylowymi i jeszcze mokre posypałam brokatem.
W programie graficznym zrobiłam wzorki na ścianki zewnętrzne i wydrukowałam na naklejkach, obkleiłam nimi tuby.
Wybrałam trzy zdjęcia i trzy obrazki Agnieszki.
Jedną kartkę sztywniejszego papieru o gramaturze 250 pomalowałam na czerwono (taki kolor wybrałam do tub po papierze toaletowym) i posypałam brokatem.
Zdjęcia i obrazki dopasowałam do tub, obrysowałam je i wycięłam.
Brzeg z jednej strony każdej z tub posmarowałam klejem vikolem i przykleiłam je do zdjęć i obrazków.
Potem wszystkie tuby z kleiłam razem.
Miałam je jeszcze przyklei w całości na sztywną tekturę i haczyk dodać, ale ponieważ moja dekoracja miała wylądować na ścianie z paneli więc zamiast przybijać do nich haczyk wystarczyło użyć taśmy dwustronnie klejącej.

















A jak już nam się znudzi na ścianie świetnie nadaje się na pojemnik na kredki, pisaki itp.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz