środa, 20 stycznia 2016

statek piracki

Po za tym, że Agnieszka ma zacięcie sportowe i zamiłowanie do potworów, ma ciągoty do motywów pirackich.  Ostatnimi czasy częściej staje się ninją. Ale spokojnie ma też wózek i jedną lalkę …. przydaje się jak kuzynka przychodzi:)
Latem znalazłyśmy w klepie taką sobie książeczkę z zabawami z piratem na okładce. Były też z księżniczkami i Kubusiem Puchatkiem, ale to wszystko nie jest tak fajne jak piraci.
W tej książeczce znalazłyśmy szablon do wycięcia i złożenia statku pirackiego.  

Z tekturą problemu nie było, zawsze pod ręką jakiś karton się znajdzie, gazet też nie brakuje. No więc  zabrałam się za stworzenie statku pirackiego dla mojego pirata, oczywiście jest też załoga. Cóz to za kapitan statku bez załogi.
Na kartonie narysowałam elementy statku wg szablonu i podanych tam wymiarów, poskładałam i skleiłam.
Całość obkleiłam gazetami (vikol i gazety)2-3 warstwami. Po wyschnięciu pomalowałam farbami akrylowymi. Dodałam żagle. W programie graficznym zrobiłam piratów (tu bardzo pomocne okazały się strony z darmowymi vectorami), wydrukowałam na sztywnym papierze i przykleiłam do nakrętek po wodzie (aby stali na warcie a nie spali po kątach na statku) .

Całość wygląda bardzo dobrze a statek jest trwały (pod warunkiem, że nie będziemy go wodować)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz