piątek, 8 stycznia 2016

kiedy weny brak

Czasem moje wena twórcza nawala i brak mi koncepcji  na zajęcie czymś Agnieszki. Na szczęście zawsze jestem przygotowana i mam w zanadrzu kilka pomysłów ściągniętych z Internetu.
I wtedy kiedy Aga przychodzi i mówi, że chciałaby coś zrobić, że jej się nudzi lub gdy mówi ze nie ma się czym bawić. Bo w końcu co to jest cała szafka zapchana zabawkami i wiele innych upchanych po kątach. No i wtedy moja wena twórcza musi się wysilić, a jak nic wykrzesać z niej nie mogę to sięgam po moje ściągi.


I na przykład jak ma Aga chęć malować to wyciągam wydrukowane ze strony http://learncreatelove.com/printable-storytime-craft-three-little-pigs/ gotowe do pomalowania. PO wyschnięciu wystarczy wyciąć poszczególne elementy i skleić. A szablonów jest mnogość i jest w czym wybierać.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz