piątek, 3 lutego 2017

zabawa z minkami, gra w nastroje-magnetyczna tablica


Z naszą obecnie 5cio latką o emocjach w formie zabawy nieraz rozmawialiśmy. Aga nazywała emocje z obrazków, sama pokazywała emocje... a wachlarz emocji ma wielki.
Tym razem przygotowałam zabawę z różnymi minkami a przy okazji przemyciłam do zabawy grę w emocje.
Pokazuję Agnieszce jakaś minę a ona ma powiedzieć co ona może oznaczać, jakie odczucia jej towarzyszą.
Pytam kiedy ona pokazuje taką minę.
A czasem po prostu Aga ustawia sobie buźki po swojemu. Poprosiła też o wzory wg których będzie mogła na przygotowanej twarzy układać poszczególne elementy.


Na dole posta znajduje się buzia i minki, które można wydrukować i wykorzystać.

Nasz komplet wydrukowałam na naklejce i przykleiłam na folii magnetyczne. Buzię dodatkowo przykleiłam na tekturze z kartonu.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz