sobota, 25 lutego 2017

Labirynt w ramcę

Córcia lubi labirynty, ma kilka publikacji w domu z samymi labiryntami. Postanowiłam zrobić jej takowy przestrzenny. 
W Leroy Merlin kupiłam ramkę do zdjęć głęboką a w castoramie 4 metrowej długości listewki. 
Na tylnej części ramki narysowałam labirynt i przykleiłam listewki, mąż uraczył mnie piłką do cieńcia listewek. 
Trzeba było zmodyfikować trochę ramkę aby ją pogłębić, czyli czarne podpórki wyjąć i wbić w innych miejscach a na wszelki wypadek jeszcze skleiłam cały tył. 
Labirynt jest fajną grą ale jest też fajną dekoracją.








 Aga oczywiście jak zwykle gdy  mama robi coś ciekawego (czytaj zawsze) chce pomagać.
I tak córcia trze końce listewek po ucięciu aby były gładkie.
 
Smaruje listewki klejem
 i przykleja na płytę


 A tak wygląda labirynt po ukończeniu




Pierwsze testy Agi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz