wtorek, 25 października 2016

Teatrzyk jesienny w przedszkolu - przebranie


Grupa córki przygotowała teatrzyk jesienny, rodzice mieli przygotować stroje.
Dla Agnieszki przygotowałam koronę i spódniczkę vel fartuszek
Koronę można zrobić na tekturze, u mnie są to pojemniczki po jajkach niespodziankach. Miałam je w domu już ilości wystarczającej dlatego na nie padło.
Wszystkie razem połączyłam i klejem na ciepło przykleiłam do nich liście, kasztany, żołędzie i gałązki wrzosu.

DO spódniczki użyłam tasiemki, tiulu, wrzosu i innych jesiennych elementów.
Spódniczka powinna być dłuższa, ale biorąc awersję córki do wszelakich spódnic i sukienek zrobiłam ją króciutką i powiedziałam, że to fartuszek (inaczej nie było szans że ją założy)
DO przedszkola ubrała się standardowo w legginsy i bluzkę.




















A tak przebranie wyglądało na córce:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz