środa, 19 października 2016

Pudełko na kosmetyki

Swoje kosmetyki do malowania zawsze trzymałam w jednej sporej kosmetyczce. Co rano przed wyjściem do pracy denerwowało mnie wieczne szukanie czegoś w niej. A to podkład mi się gdzieś schował. nie mówiąc o wyszukaniu konkretnych cieni.
Gdzieś w necie znalazłam filmik o czymś podobnym jak poniżej co było inspiracją.
I jak to zwykle bywa gdy mama robi coś fajnego to Aga robi z mamą. Tak więc i tym razem córka zrobiła swoje własne pudełko z przegródkami (mniej więcej :)

I tak do zrobienie mojego pudełka wykorzystałam pudełko po zabawce Agnieszki, rolki po papierze i  tekturki.




 Boki i tył udekorowałam techniką decoupage.




A tu już Agnieszka i jej dzieło. Tym razem w ruch poszły rączki. Córka postanowiłam tym razem malować rączkami.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz