wtorek, 25 września 2018

Zaskakujące straszne obrazki Agnieszki

Tym mnie Aga zaskoczyła. Gdzieś mi migły te obrazki i miałam w planach ją nimi zainteresować. Ale mnie moja Zmorka ubiegła i przyniosła ze szkoły kilka przez siebie zrobionych. Z tego co zrozumiałam koleżanka jej pokazała jak je robić.
W domu kontynuowała tworzenie.

 
Materiały:
- blok rysunkowy lub techniczny, Aga robiła z obu i wyszło jej nieźle 
- kredki lub pisaki np. Bambino
- nożyczki


Wykonanie:
Można użyć całej kartki i zrobić duży obrazek, Aga natomiast robiła mniejszą wersję. Wycinała prostokąt z bloku.i zaginała, na zdjęciu poniżej widać jak należy złożyć papier.

 
Najpierw narysowała postać na kartce zgiętej, tak aby buzia wyszła na zgięciu. Po rozłożeniu dorysowywała otwartą buzię łącząc dwie części obrazka ze sobą.  
Teraz wystarczyło całość pokolorować i zaskakiwać matkę, tatę czy koleżanki strasznymi obrazkami. Bo oczywiście wszystkie obrazki, nawet te najsłodsze po rozłożeniu (otworzeniu buzi) ukazywały straszne zębiska.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz