wtorek, 4 września 2018

etykiety - naklejki szkolne

Zaczął się rok szkolny, Aga poszła do pierwszej klasy. Wszystko ma już skompletowane, książki, zeszyty, bloki, kredki, farby itd.
Należało to wszystko jeszcze jakoś podpisać. Ja nie grzeszę pięknym pismem więc musiałam wymyślić coś innego.
A mianowicie naklejki z imieniem i nazwiskiem. Jako, że jestem grafikiem z zawodu nie stanowiło dla mnie żadnego problemu siąść przed programem graficznym i wysmarować takie naklejki.
Dla tych co nie mają takich możliwości na dole posta udostępniłam nasze z miejscem na wpisanie imienia i nazwiska dziecka.



Zanim zabrałam się za druk naklejek pokazałam je mojej Zmorce do zatwierdzenia, aby uniknąć późniejszego odklejania z zeszytów :)
Zdecydowała się na kolorowe naklejki ze zwierzątkami, a dokładniej na cztery wzory ze zwierzątkami.
Teraz Aga mam nadzieję będzie wiedziała które pędzle, kredki czy bloki  są jej i unikniemy zawieruszania się materiałów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz