czwartek, 6 września 2018

Wyzwanie z głębi mórz i oceanów - nasze akwarium z talerzy zostało docenione

Wzięłyśmy z Agą udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam  i wygrałyśmy pracą: akwarium z talerzy - nasza praca tutaj - KLIK



Wygraną był bon na zakupy do sklepu EKO-DECO
Nie wiem kto bardziej się ucieszył z wygranej, ja (bo planowałam w tym sklepie kilka drobiazgów kupi) czy Aga, która generalnie każda nagroda cieszy.

Każda wybrała co chciała i czekałyśmy na przesyłkę.

Aga zamówiła sobie zwierzątka ze sklejki i puzzle




A ja moje kilka drobiazgów do pewnego pomysłu, który czeka na swoją kolej do realizacji.


Aga oczywiście od razu zabrała się do malowania, i teraz już tylko czeka aż sklep dośle brakujące magnesy, aby można je było do sklejki przykleić i na lodówkę powiesić.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz