środa, 12 września 2018

Robotyczna ręka z kartonu i słomek

Lubimy się czasem z Agą powygłupia. Nie zawsze to co stworzymy ma służyć do nauki, czasem jest to tylko zabawa.
I tak parę dni temu zrobiłam nam rączki do zabawy.
Pomysł nie jest mój, jedynie wykonanie. A świetna zabawa tylko nasza - moja i córci :)

Instrukcję na zrobienie takiej ręki z kartonu znalazłam tutaj - KLIK


i wg niej wykonałam nasze łapki. Większa odrysowana od mojej dłoni a mniejsza, dla Agi jest obrysem jej małej rączki.
Wycięłam je z kartonu,  powyginałam tak jak zginają się palce.


Poprzyklejałam kawałki słomki klejem na ciepło i przewlekłam przez nie sznurek.



Z tyłu przykleiłam patyczek, żeby się cała ręka nie wyginała a jedynie palce.


Sznurki dopasowałam długością do naszych palców tak aby te robotyczne ładnie się zginały (na dole posta króciutki filmik z efektem końcowym)


A potem można się już było bawić,  drapać po głowie, podawać sobie ręce, przybijać piątkę lub straszyć tatusia :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz