niedziela, 23 września 2018

Jesienny wianek z kokardą z tiulu

Produkcja wianków w jesiennym klimacie idzie pełną parę, pierwszy wylądował na naszych drzwiach, kolejne które mają już właścicieli się robią a ten tutaj, robiony kilka dni temu też ma już nowego właściciela.






Materiały:
- gałązki brzozy
- drucik
- suche trawy z łaki
- kwiaty z szyszek - jak je zrobić - KLIK
- tiul w trzech kolorach: pomarańczowy, czerwony, brązowy
- zielona rafia
- sztuczne jesienne liście
- klej na ciepło
- sznurek



Wykonanie:
Z gałązek zaplotłam w wianek Gdzieniegdzie pomagałam sobie zielonym cienkim drucikiem aby cieńsze gałązki trzymały się w ryzach.
Z trawy zrobiłam 2 cieniutkie wiązanki i przykleiłam klejem na ciepło do wianka, jedne idą w górę a drugie w dół.
Łączenie zasłoniły sztuczne liście. A całości dopełniło kilka kwiatów z szyszek.


Z każdego koloru tiulu ucięłam po dwa pasy długości ok. 50 cm.  Złączyłam razem, po środku związałam cienkim drucikiem i zawiązałam kokardkę. Grubszym florystycznym drutem przymocowałam kokardę pod szyszkami.



Brakowało mi jeszcze jakiegoś akcentu kolorystycznego, dlatego naprzeciwko całej kompozycji na wianku zawinęłam kilka pasków zielonej rafii.
 

Na górze dodałam jeszcze sznurek aby można było wianek powiesić.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz