poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Gotowa masa papierowa

W sklepach trwa akcja "powrót do szkoły", Aga jak na razie chodzi do przedszkola i tego wszystkiego jeszcze nie potrzebuję.
Natomiast warto zaglądać w takie działy bo można coś fajnego znaleźć. I tak na przykład w jednym sklepie dorwałam masę papierową gotową do użycia w okazyjnej cenie.
Wcześniej robiłam taką sama, aczkolwiek jest z tym dość dużo pracy. Dlatego skusiłam się na tę gotową i nie żałuje.
Masa jest bardzo plastyczna i można z niej wyczarować fajne figurki, a po wyschnięciu robi się twarda i można ją spokojnie pomalować.
A jeśli w trakcie tworzenia coś nam odpadnie to nic straconego, wystarczy trochę wody i wszystko można naprawić. 

Z takiego opakowania 500 g zrobiłyśmy kotka, ja swojego wg życzenia Agi a ona swojego. Z pozostałej części zrobiłam pieczątki (wykorzystałam wieczka z ciastoliny z wklęsłymi wzorami).















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz