wtorek, 15 grudnia 2015

Ręcznik w łazience

Aga ma swój mały ręczniczek kaczuszkę do wycierania buzi i rączek.  I jest na to haczyk pod jedną z półek w łazience. I jest jeszcze jeden haczyk obok tejże półki, niewiele wyżej. Do obu Agnieszka sięga choć na pewno wygodniej jej jest sięgać do ręcznika na haczyku, który jest niżej.

Po wypraniu nagminnie zapominam o haczyku niżej i wieszam na tym widocznym wyżej.  I za każdym razem dostaję reprymendę od Agnieszki. I tym razem się nie obyło.
- Mama czemu powiesiłaś  mój ręcznik tak wysoko.
- Zapomniałam że tam pod półką jest haczyk na Twój ręcznik.
T u usłyszałam całe perorum o moich oczach i ich ewentualnej wymianie. Więc tłumaczę mojemu dziecku, że jestem wysoka i go nie widzę bo mi go półka zasłania.
- To kucnij

(i tyle w temacie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz