czwartek, 16 sierpnia 2018

Geometryczne puzzle - układanka z kartonu

Coś do pogłówkowania dla Agi.



Materiały:
- dwa spore kawałki kartonu: dwa boki kartonu
- klej magic
- nożyk
- linijka
- pisaki z farbą, tak wyglądają moje:

W jednym kawałku kartonu wycięłam kształt trójkąta, koła i kwadratu. Zrobiłam dwa rzędy dla utrudnienia. Wycięłam tak aby nie zniszczyć wyciętych elementów, dlatego tutaj bardziej przydatny jest nożyk do wycięcia koła a dzięki linijce i nożykowi precyzyjnie wycięłam trójkąt i kwadrat.
Karton z dziurami przykleiłam do tego bez dziur, położyłam na nich szybkę i książki aby się skleiły i nie zwinęły gdzieś na rogach przypadkiem.



Wycięte elementy (trójkąt, kwadrat i koło) pomalowałam pisakami z farbą. Jak widać na zdjęciu każdy element jest pomalowany na min. 4 kolory a najwięcej na 6 kolorów.


Potem za pomocą nożyka i linijki pocięłam te elementy wg linii kolorów.









Jak się okazało ułożenie układanki wcale nie było takie proste mimo że każda figura składa się z niewielu elementów kolorystycznych.





1 komentarz:

  1. Genialne! Pierwszy raz widzę taką świetną prace recyklingową! Extra. Świetna robota. Brawo.
    Dziękuje za udział w zabawie "INSPIRACJE- kartony i pudełka" na DIY.
    Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku - DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń