wtorek, 28 sierpnia 2018

Podwodny świat z klamerek i nie tylko - szablon do druku

Zainspirowana podobnym motywem znalezionym na pinterest postanowiłam zrobić takie podobne.
Agnieszce najbardziej spodobał się rekin, zażyczyła sobie takiego jedzącego nurka a nie jakieś rybki :)


Zwierzątka na klamerkach stworzyłam do wspólnych zabaw i żarcików. Nie ma to jak kuzyna zaskoczyć rekinem, który połknął nurka czy kameleonem pożerającym ważkę :)
Rybki z racji otwieranych buziek mogą przeprowadzić długie dyskusje na temat smaku połkniętej właśnie rybki tudzież temperatury wody. 
Narratorami jesteśmy my, a gdy mówimy rybce otwieramy buzię.
Wyszła nam zabawna rodzinna zabawa.

Materiały:
- drewniane klamerki, moje kupiłam w biedronce i mają rozmiar mniej więcej 94x12 mm
- szablon do druku, niektóre zrobiłam w wersji do pokolorowania, ale moja zmora nie była zainteresowana tą wersją.
- klej w sztyfcie
- wykałaczki
- klej na ciepło

Wykonanie:
Szablony wycięłam na grubszym papierze i wycięłam (do pobrania na końcu posta). Każdy trzeba przeciąć na pół  i wkleić na dwie połówki  klamerki. Muszkę kameleona wkleiłam zanim wkleiłam samego kameleona.



Całą resztę malutkich rybek i kość przykleiłam na kawałek wykałaczki i klejem na ciepło przykleiłam z drugiej strony klamerki.




I w ten sposób nie widać co dana rybka ma w paszczy.




































Szablony do pobrania:
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz