środa, 29 sierpnia 2018

Cykl życia owada i nie tylko - do druku

Pamiętacie nasz cykl życia fasoli, który prezentowałam przed wakacjami? Dla przypomnienia link do posta - KLIK

Agnieszce taka nauka bardzo się spodobało i chciała jeszcze. Na jednej anglojęzycznej stronie znalazłam plik do pobrania z cyklem życia robaczków i niektórych zwierząt, ink do oryginału - KLIK

Z języków obcych jestem raczej słaba, ale z pewną pomocą translatora google udało mi się zrobić wersję dla mojej Zmorki.
Bardzo jej się te plansze spodobały, a w wakacje była niejedna okazja aby niektóre cykle życia zaobserwować w przyrodzie.

A tutaj jeszcze moja przetłumaczona wersja do pobrania, nie usuwałam oryginalnej strony na dole kartek, ktoś się w końcu nieźle napracował nad oryginałem a ja tylko przetłumaczyłam na swoje potrzeby :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz