środa, 8 sierpnia 2018

Reaktywacja trampek

Przed urlopem kupiłam białe trampki za parę złotych. Wygodne, idealne na zwiedzanie. Białe po jakiś czasie zrobiły się szare, żadne pranie czy odplamianie niewiele pomogło.
Postanowiłam je reaktywować, bo wygodne i żal mi ich było.
W domu mam jeszcze farby do tkanin, kiedyś z Agą malowałyśmy poduszkę - KLIK.
A ja sama reaktywowałam jej kiedyś poplamione leginsy, o tym tutaj - KLIK
Sporo farb mi zostało po tych pracach i teraz były jak znalazł. Musiałam tylko dokupić cienkopis do tkanin i byłam gotowa do pracy.


Materiały:
- trampki
- farby do tkanin
- cienkopis lub pisak do tkanin
- taśma maskująca
- pędzel
- żelazko (zarówno farby jak i pisaki trzeba po wyschnięciu przeprasować)



Wykonanie:
Wszystkie elementy, które miały być nie pomalowane zakleiłam taśmą maskującą.
Farbami pomalowałam najpierw elementy granatowe.



Po wyschnięciu farby odkleiłam część taśmy i zakleiłam kolejne elementy. Tym razem chroniąc już zamalowaną na granatowo część przed pomalowaniem na żółto.


 

Gdy już całe trampki były pomalowane i wysuszone przyszedł czas na pisaki.
Na żółtej części wzór robiłam czarnym cienkopisem, na granatowej białym.



Po kilku godzinach zaprasowałam całą pracę przez ścierkę.







buciki biorą udział w  zabawie diy - zrób to sam:


Buciki w zabawie wygrały, fajnie że mój pomysł tak się spodobał :)


7 komentarzy:

  1. Rewelacyjne tenisówki! Kolory dodały im życia, a wzór interesującego stylu :) Świetna robota. Dzięki za udział w zabawie INSPIRACJE na DIY. Pozdrawiam serdecznie - Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosimy tylko o dodanie banerka INSPIRACJI Buty na DIY do wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. EXTRA! Fantastyczny pomysł na nadanie nowego wyglądu, ciekawego stylu no i ponownego noszenia wygodnych trampek! Brawo TY! Dziękuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE BUTY! Pozdrawiam cieplutko Magdalena DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  4. Trampeczki pierwsza klasa - świetny zestaw kolorów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam DT DIY Barbetka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne trampki. Super. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY - DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, super trampki wyszły. Gratuluję wygranej i pozdrawiam serdecznie 😄

    OdpowiedzUsuń