wtorek, 2 stycznia 2018

Morskie potwory - rzucanie do celu

Piłeczek wszelakich mamy bez liku więc rzucanie do celu jako zabawa często się pojawia.  Mamy zestaw puszek z oznakowanymi cyframi: TUTAJ
A samo rzucanie do celu pojawiło się TUTAJ  i TUTAJ

Tym razem rzucaliśmy w paszcze morskich potworów.
W kartonie, został po jakiejś przesyłce, wycięłam dwa otwory i pisakami z farbą pomalowałam je na zielono i czerwono oraz dorysowałam oczy. Resztę kartonu pomalowałam na niebiesko.
Z kolorowego papieru wycięłam trójkąty różnej wielkości i klejem biurowym obkleiłam nimi otwory.

Teraz już wystarczyło dobrać odpowiednich rozmiarów piłeczki i rzucać. My zdecydowaliśmy się na 8 sztuk. Każdy w swojej kolejce rzucał piłeczki do paszczy z pewnej odległości. ten, kto wrzucił najwięcej piłeczek wygrywał.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz