niedziela, 5 marca 2017

Osłonka-doniczka z puszki i słomek

Naszej córci fascynacja sadzonkami nie przemija i ekspresowo powiększającej się kolekcji dołączył jeszcze czosnek. Ponieważ nie mam w domu za wiele doniczek i limit już mi się wyczerpał  użyłam do tego celu puszki, szerszej i niższej od standardowej.
Do środka, pod czujnym okiem mamy, Aga wsypała warstwę kamyków a na nie wsypała ziemię do której wcisnęła ząbki czosnku. 
A ponieważ dbam o oprawę wszystkich Agi eksperymentów botanicznych i tym razem zadziałałam.
Miałam opakowanie słomek papierowych i nimi obkleiłam klejem na ciepło puszkę.







2 komentarze:

  1. Jeżeli ktoś potrzebuje za darmo słomek papierowych na cele DIY (za koszt przesyłki) zapraszamy do kontaktu. Niestety część z naszych produktów nie nadaje się do sprzedaży ze względu na delikatne rozklejenie lub błędy w nadruku. Wolimy dać im drugie życie niż oddawać do utylizacji. Jak coś zapraszamy do kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z checią skorzystam, kilka pomysłów na wykorzystanie takich słomek jeszcze mam.

      Usuń