środa, 28 października 2015

mimowa.pl

Na tę stronę trafiłam przypadkiem i się zachwyciłam :)
A co ważniejsze zabawy- ćwiczenia podobają się również Agnieszce. Karty do ćwiczeń są kolorowe i bardzo dobrze wykonane graficznie.
Wystarczy wydrukować, wyciąć i można się z dzieckiem bawić przy okazji ćwicząc.

Na razie z Agnieszką wykorzystałyśmy „ćwiczeń za …zamówienie – część 1 – Głoska” z kartami do ćwiczeń z przyczyną, środkiem i skutkiem.
Przeszłyśmy wszystkie warianty ćwiczeń kilka razy. Zabawa Gusi się bardzo spodobała, pewnie dlatego że nie sprawiały jej one żadnego problemu.
Drugi zestaw, który wykorzystałyśmy do zabaw  to „ćwiczeń za … zamówienie – część 6 – Marta Baj-Lieder . W  tym zestawie mamy miskę, karty ze składnikami i zestaw kart z przepisami. 
Ja trzymałam w ręce karty z przepisami stroną z obrazkami do dołu. Aga sobie losowała jedną kartkę, mówiła co na niej jest. Szukała kart ze składnikami i „wrzucała” je do miski.
Ponieważ moja obecnie już 4 letnia córka bardzo się śpieszy mówiąc i wychodzi jej to niewyraźnie zjadając to i owo z wyrazów i np. z „jogurtu” wychodzi „ogurt” skorzystałam z okazji i przy okazji uczymy się mówić powoli i wyraźnie, po sylabie aby nauczyć się poprawnej wymowy.  A przy tym świetnie się bawimy.
Agnieszka nie spoczęła dopóki nie przerobiła wszystkich kart z przepisami.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz