środa, 13 września 2017

Zaproszenie z rolek po papierze toaletowym

Kolejny rok za nami, Agnieszka niedługo kończy 6 lat. I z tej okazji zaprasza swoje koleżanki i kolegów na urodziny. A mamcia robi zmyślne zaproszenia:)

I tak Do zrobienia zaproszeń wykorzystałam:
rolki po papierze toaletowym
kolorowy papier 135g/m2
kredki świecowe
farbę w sprayu zieloną
klej na ciepło
dekoracje zrobione klejem na ciepło w formie sylikonowej, guziczki i pomponiki
tasiemki
dziurkacz o średnicy 50 mm


wydrukowane przygotowane wcześniej kartki z tekstem zaproszenia, mapką i karteczki z tekstem "Zaproszenie"

Najpierw pomalowałam rolki farbą w sprayu. Kolor nie przypadkowy, jeden z Agi ulubionych. Pomalowałam dwa razy.
Podczas gdy roleczki sobie schły, z kolorowego papieru powycinałam kółeczka i z jednej strony pomalowałam po obrysie kredką świecową. Tutaj trochę pomagała córcia.

Kółeczka złożyłam na pół a kilka zostawiłam nie złożonych. Na tych niezłożonych przykleiłam te złożone tak aby trochę na siebie nachodziły.


Do środka wkleiłam jeszcze guziczki, kwiatki lub pomponiki.




Rolki po wyschnięciu zlożyłam na pół i z obu stron zgięłam brzegi aby stworzyć zamknięte pudełko. Do środka weszły dwie karteczki: zaproszenie oraz mapka. Aga wszystko wkładała karteczki, w końcu to jej urodziny i jej goście i chciał a pomagać przy robieniu zaproszeń..
Teraz naokoło pudełka przykleiłam tasiemkę,



W kwiatki wkleiłam karteczki z tekstem "zaproszenie" oraz karteczkę z imieniem dziecka, dla którego jest zaproszenie.
Gotowy kwiatek przykleiłam klejem na ciepło do pudełka.
Inna wersja kwiatka na zaproszenia:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz