środa, 5 kwietnia 2017

wianek wielkanocny z zajączkami

Ten wianek można powiesić lub oprzeć, a do jego wykonania potrzebujemy:
białego wianka
mchu
jajeczek styropianowych-choć wydmuszki z jajek przepiórczych lepiej by się prezentowały, ale w tym roku nie umiem się na giełdę kwiatową zebrać.
rafia zielona
piórek naturalnych
wstążki zielone
dwa drewniane zajączki
kleju na ciepło



Zaczęłam od przyklejenia zajączków naprzeciwko siebie.
Potem z rafii zwinęłam kilka małych gniazdek i przykleiłam obok siebie, a do środka wkleiłam styropianowe jajeczka. Między gniazda i gdzieniegdzie naokoło powklejałam mech oraz piórka.
Po lewej stronie nad zajączkami przykleiłam kokardę z tasiemki kolorystycznie dopasowanej do rafii.
Z tyłu można przywiązać taką samą tasiemkę do przywieszenia wianka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz