wtorek, 4 kwietnia 2017

Kura czubatka - przebranie dla dziecka

Dla córci w tym stylu robiłam zająca, pisałam o tym TUTAJ, a dla jej koleżanki do tego samego przedstawienia zrobiłam kurę czubatkę. Miało być kolorowo i myślę że jest.

Instrukcję jak zrobić czapkę znalazłam na tej stronie:
http://krokotak.com/2014/03/masks-hats-for-kids/
oprócz zająca i kury jest jeszcze niedźwiadek, biedronka, jaskółka oraz czapka z pięknym kwiatem  z bibuły.
Ale wracajmy do naszej kury, sama czapka jest zrobiona zgodnie z instrukcją, zrezygnowałam tylko ze skrzydełek a jedno z piórek na górze jest czerwone a nie jak w oryginale gdzie wszystkie były żółte. No i oczka nie są z papieru tylko są to gotowe ruchome oczka, kupione przy okazji materiałów na stroiki świąteczne. I jak się teraz przydały.
Skrzydła są zrobione z filcu, z trzech kolorów, każda warstwa przyklejona do  siebie klejem na ciepło. Teraz wystarczy przyszyć je do rękawów bluzki.

ogon to długie wąskie trójkąty przycięte po bokach i przyklejone (każde pióro z osobna) na drucik florystyczny. Teraz wystarczy już je tylko przyszyć do spodenek.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz