poniedziałek, 14 listopada 2016

Dywanik do łazienki



W łazience brakowało dywanika na który można by było wychodzić spod prysznica, zawsze lądował tam jakiś ręcznik. Zamiast wydawać pieniądze na dywanik zrobiłam go ze starych ręczników, które nadawały się wcześniej tylko do wyrzucenia.
Jeden ręcznik, który kiedyś był był biały i dwa różowe, które mimo kilkukrotnego prania dalej nie chcą wchłaniać wody.
Każdy pocięłam na pasy 10 cm i zwinęłam na trzy spinając szpilkami.
Zszyłam je tak aby utworzyć trzy długie pasy.
Teraz zszywamy ze sobą trzy pasy i robimy warkocz wyciągając po kolei szpilki i na zakończenie też zszywamy.
 Teraz zszywamy warkocz tworząc okrągły dywanik.







2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń