piątek, 4 listopada 2016

Aniołek Bożonarodzeniowy - konkurs przedszkolny

Pani w przedszkolu szybko zauważyła, że dużo różnych rzeczy z Agnieszką robimy więc jeśli jest jakiś konkurs to pyta czy my byśmy nie mogły zabrać w nim udziału.
A my przeważnie możemy :)
Tym razem jest to konkurs na aniołka. Pierwsza wersja całkowicie przez Agę wymyślona to rysunek wyklejany liśćmi. Niestety jak to często z liśćmi bywa po wysuszeniu pozwijały się na obrazku i aniołek przestał się mojej pociesze podobać.
Miałyśmy jeszcze w domu styropianowe stożki, skrzydła zrobione są z piór przywiezionych z nad morza (aga postanowiła uszczknąć kilka ze swojej cennej kolekcji), sukienka z serwetki.
Większość elementów sklejona na klej na ciepło. A ponieważ Aga woli abym pistoletem nakładała klej ja więc grzecznie wyciskałam go w miejscach które mi wskazała.

Swój udział miałam w główce aniołka bo sama wybrałam żołądź i pomalowałam go. Przyczepiłam gotową już główkę do stożka na wykałaczce.

Na sztywnym papierze Aga obrysowała koło używając talerzyka z filiżanki.
 Wycieła
 Przecięła na pół, i jeszcze na pół, czyli wyszły nam 4 kawałki z koła. Z dwóch po zrulowaniu i sklejeniu zrobiłyśmy rękawki a dwie połówki posłużyła jako baza na skrzydła.

Do zrobienia sukienki dla aniołka użyłyśmy serwetek. Zasadniczo wystarczyła by jedna (z jednej połówki sukienka a drugą po ucięciu jeszcze na pół wyszły by dwa rękawki), ale Aga miała swoją koncepcję i rękawki powstały z drugiej, pełniejszej serwetki.
 




A efekt końcowy naszej pracy wygląda tak:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz