wtorek, 29 listopada 2016

bałwan z włóczki - cotton bolls

Do zrobienia bałwana użyłam włóczki ze starego swetra. Trochę się bałam takiej używać, ale jak się okazało moje obawy był bezpodstawne a kule wyszły piękne i twarde.
Aby zrobić bałwanka napompowałam trzy balony na różną wielkość.
Całą kule włóczki włożyłam do pojemnika z klejem i taką mokrą włóczką owinęłam balony.
( o innych sposobach wykonania cotton bolls piszę TUTAJ)
Takie mokre kule zostawiłam do wyschnięcia na styropianowych pojemnikach.
Moje kule schły dwa dni. Po tym czasie obcięłam wiążanie balona i delikatnie patyczkiem do szaszłyków wepchnęłam balony do środka. Odkleiły się bez problemu, z wyjęciem balonów z kule też problemów nie ma.
Klejem na ciepło połączyłam trzy kule ze sobą.
Kapelusz zrobiłam z białej kartki 230g/m2 i obkleiłam papierem koloru czarnego (prościej było użyć czarnego brystolu, ale akurat nie miałam takiego w domu).
Klejem na ciepło przykleiłam dekoracje. Szalik z filcu, oczy z guzików a guziczki z koralików.
Nos to gruby papier obklejony filcem.
Na koniec lampki led włożone do kul i gotowe.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz