czwartek, 4 kwietnia 2019

Wydmuszki w kieliszku - dekoracja wielkanocna

Kieliszki, których nie używam posłużyły do wykonania dekoracji wielkanocnej na okno.



Materiały:
- 2 kieliszki
- wydmuszki z przepiórek - po 12 sztuk na jeden kieliszek
-  rafia
- piórka
- drewniana dekoracja - ptaszki
- paska strukturalna
- klej na ciepło

Wykonanie:
Stopki kieliszków obłożyłam pastą strukturalną, chciałam aby nie były przezroczyste. Pozostawiłam do zaschnięcia.




Kilka piórek skleiłam razem klejem na ciepło u nasady, dodałam również ptaszka.
Rafię zawinęłam naokoło nóżki i przykleiłam klejem na ciepło do stópki.
Ptaszka z piórkami klejem na ciepło przykleiłam do nóżki.

















kieliszki biorą udział w wyzwaniu DIY - zrób to sam: lekkie jak piórko



9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wielkanocną dekorację. Super wyglądają te jajeczka w kieliszkach. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY.
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna dekoracja! Te piórka dodają niesamowitej lekkości. Bardzo dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na dekorację, podoba mi się współgranie koloru jajeczek i piórek. Dziękuję za udział w Inspiracjach na DIY. Pozdrawiam serdecznie :) Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna dekoracja i fajny pomysł, myślę, że te kieliszki idealnie się sprawdzą wieczoorem jako świeczniki. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tymi kieliszkami - pięknie wyszło :)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, DT Barbetka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny pomysł na niestandardową dekorację. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń