wtorek, 2 kwietnia 2019

Wianek z zajączkami

Tym razem użyłam gotowego wianka na którym postawiłam ceramiczne k, trochę bukszpanu, piórek, przepiórcze wydmuszki oraz bazie kotki przyniesione ze spaceru.



Materiały:
- biały wianek o średnicy ok. 20 cm.
- zajączki ceramiczne na drucie - tutaj można znaleźć instrukcje jak je na drucik przyczepić - KLIK
- bukszpan
- bazie
- piórka
- wydmuszki z jajeczek przepiórczych
- rafia
- klej na ciepło




Wykonanie:
Zaczęłam od przyklejenia klejem na ciepło bukszpanu i bazi.





Teraz przyszedł czas na umieszczenie dwóch zajączków. Drucik florystyczny do nich przyklejony przełożyłam między gałązkami wianka i przewiązałam przez nie kilka razy aby zajączki dobrze się trzymały nieruchomo.



Na przeciwko zajączków dokleiłam gniazdko z rafii. dodałam kilka wydmuszek i piórek. Wszystko przyklejone klejem na ciepło.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz