sobota, 27 kwietnia 2019

Latarnie morskie z butelek- światełka na balkon

Zawsze lampki solarne wbijałam w doniczki, tym razem chciałam zrobić coś innego i wpadłam na pomysł latarni morskich - to pewnie efekt naszych nadmorskich wojaży w ostatnich latach :)



Materiały:
- butelki, u mnie 3 butelki po winie
- farby akrylowe
- kamyki
- 3 lampy solarne - takie które wejdą do butelek.


Wykonanie:
Farbami akrylowymi pomalowałam butelki, na wzór wybrałam latarnie w: Rozewie, Stilo i Krynicy Morskiej.




Gdy farba wyschłą do każdej butelki wsypałam kamyki, tak mniej więcej do połowy butelki, aby były stabilne.


Do każdej butelki wbiłam solarną lampę.






A wieczorem prezentują się tak:



2 komentarze:

  1. SUPER! Świetny pomysł. Bardzo mi się podobają buletki latarnie. Extra to wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń