czwartek, 11 kwietnia 2019

Wielkanocna dekoracja na okno

Parę dni temu na oknie zawisła dekoracja na Wielkanoc, kolejny kawał drewna przyniesiony przez  córcię znalazł zastosowanie. Do tego wydmuszki z białych jajek oraz przepiórcze.



Materiały:
- długi patyk
- wydmuszki z białych jajek
- wydmuszki przepiórek
- rafia
- nitka lub żyłka
- klej na ciepło
- sznurek

Wykonanie:
Część skorupek to wydmuszki z dziurą po środku, jedna wydmuszka jest całą, kilka skorupek jest przepołowiona na dwa sposoby.
Z rafii zrobiłam małe gniazda i wkleiłam klejem na ciepło do białych skorupek, w nich klejem na ciepło przykleiłam po jednej wydmuszce małej.






Do każdego tak przygotowanego jajka przykleiłam klejem na ciepło żyłkę, przywiązałam do drewna a wiązanie zakleiłam klejem na ciepło.
sznurek przywiązałam z obu stron drewna i powiesiłam na oknie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz