poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Wianek na drzwi

Tym razem na drzwiach zawiśnie  wianek z jajkiem drewnianym w środku a na dole z piórkami i wydmuszkami  przepiórek




Materiały:
- drewniana dekoracja, znalazłam ją w jednym z tych tanich sklepów za 3 zł.




- drewniany wianek
- wydmuszki przepiórcze
- piórka
- zielona rafia
- klej na ciepło

Wykonanie:

Odwiązałam zajączka z dekoracji drewnianej i przywiązałam go na dole wianka.



W środek klejem na ciepło przykleiłam drewniane jajo.



Zieloną rafią oplotłam naokoło wianek.




Na dole wianka nad zajączkiem wkleiłam klejem na ciepło kilka piórek.




Pod drewnianym jajkiem wkleiłam piórka i wydmuszki z jajek przepiórczych.







Na górze dałam sznurek i gotowe.




wianek bierze udział w wyzwaniu DIY - zrób to sam: lekkie jak piórko

4 komentarze:

  1. Aniu śliczny ten wianuszek , wydmuszki wiadomo leciutkie jak pióreczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna interpretacja tematu. Piękny ten wianek. Dziękuje za udział w zabawie DIY. Życze powodzenia, pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianki zawsze świetnie sprawdzają się jako dekoracja. W Twoim wianku uroczo wyglądają te nakrapiane piórka i maleńkie jajeczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ozdoba, doprawdy jest lekko i zwiewnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń