niedziela, 28 kwietnia 2019

Święto flagi, barwy narodowe w różnych wariantach plastycznych

Na blogu jeszcze prace w barwach narodowych się nie pojawiały, więc nadrabiamy :)
2 maja mamy święto flagi, z tej okazji w tym roku już po raz trzeci na Muchowcu organizowany jest Bieg z Flagą. W zeszłym roku obie z Agą na swoich dystansach pobiegłyśmy i mamy pamiątkowe medale. W tym roku pobiegnie sama Aga ponieważ mi obecnie biegać nie wolno.
A dzisiaj przysiadłyśmy do tematu flagi i powstało ich kilka z różnych materiałów plastycznych.





Na zeszłorocznym Biegu z Flagą tak się prezentowałyśmy my z Agą.


A takie medale dostałyśmy po ukończeniu biegów.


A dzisiaj zanim zabrałyśmy się za pracę zerknęłyśmy na mapę.





Przygotowałam dla Agi trochę materiałów z których mogła korzystać:

- blok rysunkowy
- blok techniczny z kolorowymi kartkami bambino
- klej
- nożyczki
- pędzle


- filc
- bibułą


- farby plakatowe
- wata
- pomponiki
- waciki

Ja zrobiłam flagę z pinesek z kolorowymi końcówkami.


Przygotowałam Agnieszce również dwa rysunki do ewentualnego wykorzystania


 Aga zaczęła od wycinania i malowania farbami. Potem okazało się że muszę pilnie iść do sklepu i Aga została sama przy pracy pod czujnym okiem taty.





Tak więc po powrocie mogłam popodziwiać efekt pracy.

Flaga z bibuły pogniecione i przyklejonej na tylniej okładce bloku


Papier z bloku technicznego pomalowany i złożony w harmonijkę



Flaga pomalowana kredkami, na przygotowanym przeze mnie obrazku.


Flaga ze ścinków kolorowego i białego papieru. Ścinki przyklejone na tylną okładkę bloku utworzyły flagę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz