środa, 17 października 2018

Liście i inne dary jesieni z papieru

Tak nam się nasze ludki z liści spodobały, że postanowiłyśmy z Agnieszką dalej pozostać w tych klimatów, tylko liście wymieniłyśmy na papier. Zaproponowałam zrobienie jeszcze grzybka a potem jakoś tak w tej naszej produkcji pojawiło się jabłko, gruszka i dynia.



Materiały:
- blok techniczny kolorowy bambino
- klej w sztyfcie
- klej magic
- nożyczki- kredki świecowe bambino
- temperówka
- cienki sznurek złoty
- ruchome oczka
- pompoki



Wykonanie:
z technicznego papieru kolorowego wycinamy wszystkie elementy (można sobie pomóc szablonami, które są na końcu posta) Agnieszce tak ładnie wyszło bo obrysowała je na szybie a mamcia wszystko powycinała:)
Kredki bambino: bordową, czerwoną, żółtą oraz pomarańczową temperujemy na kawałek tektury. Z nich powstaną rumiane policzki. Wiórki powstałe z temperowania będziemy rozsmarowywać palcami.


Oczka robimy z małych i średnich oczek. Te malutkie mają 5 mm średnicy a te większe jakieś 8-10 mm. Pomponiki, które wykorzystałyśmy również są malutkie, mają 5-8 mm


Klejem w sztyfcie sklejamy razem papierowe elementy (liść do gruszki, jabłka i dyni a nóżkę do kapelusza muchomorka oraz kropki.
Klejem magik przyklejamy oczka i pomponiki.
Kredkami bambino dorysowujemy uśmieszki. Najpierw robimy jeszcze rumiane policzki.









W moich szpargałach Aga wynalazła takie małe kokardki, i również przykleiła listkom.







Zabawa byłą fajna, ale nie było zastosowania, dopóki nie poszłam na balkon podlać kwiatki i mój wzrok nie padł na kawał drewna przez Agnieszkę kiedyś ze spaceru przytargany.
Z tyłu liści i innych darów jesieni przykleiłam złoty sznurek. Zgarnęłam również ludki z liści. Wszystkie elementy przywiązałam na różnej wysokości do kij.
Sznurek jutowy przywiązałam z dwóch końców kila. Tak  zrobioną dekorację powiesiłam na oknie już udekorowanym (parapet) jesiennie. Teraz nasze okno jest kompletne :)













Szablony do pobrania:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz