środa, 3 października 2018

Kaktusy z kamieni w wiaderku

Kaktusy w wersji mini w doniczkach już były - KLIK
Tym razem trochę większe kamienie a zamiast doniczki wiaderko.




Materiały:
- kamienie
- farba akrylowa
- pisak biały
- klej na ciepło
- wiaderko
- białe kamyki dekoracyjne


Wykonanie:
kamienie pomalowałam na zielono, w różnych odcieniach tego koloru., w różnych odcieniach. Część dolną, która miała być pod kamieniami została niepomalowana.
Kilka malutkich i jeden średni pomalowałam na czerwono.
Po wyschnięciu farby białym cienkim pisakiem narysowałam kolce.
Połączyłam po dwa większe klejem na ciepło, a jednemu dodałam skupisko małych czerwonych z czarnymi kropkami zrobionymi pisakiem



Do wiaderka wsypałam kamienie, ułożyłam kaktusy i dosypałam białych kamyczków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz