wtorek, 21 sierpnia 2018

Kaktusy z kamieni

To pierwsze nasze podejście do kaktusów, ale nie ostatnie. Obecnie suszą się kolejne kamyki, tym razem większe.
Puki co mamy dekoracje z mniejszych kamyków w małych eleganckich doniczkach.


Materiały:
- kamienie
- farba akrylowa
- klej ( kiedyś kleiłam kamienie klejem uniwersalnym w tubce i trzymał, tym razem po trzech dniach klej jeszcze był wilgotny więc wyczyściłam kamienie w miarę możliwości i użyłam kleju na ciepło.  Efekt już nie ten niestety)
- doniczki
- małe kamyki


Wykonanie:
kamienie pomalowałyśmy na zielono, w różnych odcieniach. Tutaj w zasadzie nie miałam wiele do roboty poniważ Aga przejęła większość kamyków do malowania.
Kilka jeszcze mniejszych pomalowałam na czerwono. 



Białą farbą zrobiłam kolce.


Klejem na ciepło skleiłam po kilka kamyków pasujących do siebie stylem pomalowania. Te płaskie ze sobą a te wypukłe ze sobą.


Do doniczek wsypałam zielone kamienie, do środka powciskałyśmy nasze kaktusy.
Naokoło poukładałam kilka kamyków innego koloru, które przywiozłyśmy z nad morza.










Ponieważ kamieni Aga pomalowałam ilość znaczną i sporo zostało. Dlatego zrobiłam drugą wersję. Kamienie przykleiłam klejem na ciepło do podstawki (miałam takie dwie- jedna poszła do pierwszej wersji), obsypałam kamieniami i już, druga wersja skończona.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz