niedziela, 3 marca 2019

Zegar - godziny, minuty - zadania

Aga w  szkole jakiś czas temu robiła zadania z zegarem, sami też już wcześniej uczyliśmy ją jak się nim posługiwać. Teraz utrwalamy sobie wiedzę.
Czasem korzystałam z materiałów z bloga edukacyjnego dla dzieci i tam też znalazłam kilka zadań i grafik.
Zegar poniżej jest pobrany własnie stamtąd.
Po tę i kilka innych grafik zapraszam tutaj - KLIK



Sama również zrobiłam Agnieszce kilka zadań, które można pobrać na dole posta.
Aga większość zadań ma już za sobą:)



Szablony do druku:






Bawimy się oraz uczymy z mamajanka.blogspot.com 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogę wiedzieć w jakim programie Pani robi takie fajne karty i czy Pani robi sama te zegary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te które są na dole do pobrania są moje. Niektóre robiłam sama, a przy niektórych wspomagałam się grafikami z freepek'a.
      Projekty robię w programie Corel

      Usuń