czwartek, 21 marca 2019

Wiosenne kwiaty z bibuły

Agnieszka potrzebowała do szkoły kwiatów z papieru, będą witać wiosnę więc kwiaty miały być wiosenne. 
Zrobiłam Zmorze przebiśniegi, żonkile i tulipany.


Przebiśniegi:

Do ich zrobienia użyłam bibuły gładkiej - białej i pomarańczowej


Zielonym pisakiem środkową część pomalowałam w ten sposób:


Na drucik florystyczny najpierw nawinęłam pomarańczową bibułę, potem biała pomalowaną na zielono a na koniec trzy płatki. Wszystko przyklejałam klejem na ciepło.
 


Zieloną bibułą obkleiłam drucik i zrobiłam listki.


Tulipany:
 
Z tulipanów zadowolona nie jestem. Zrobiłam je z bibuły marszczonej. Każdy zrobiony jest z kilku oddzielnie wyciętych płatków i wyprostowany palcami po środku (chciałam aby były wypukłe po środku i zwężały się na górze, ale nie wyszło tak do końca. 
Do drutu klejem n ciepło przykleiłam pomponik a wokoło niego przykleiłam płatki.
Zieloną bibułą gładką obkleiłam drucik i zrobiłam listki. 


Żonkile: 

Te kwiaty zrobiłam z bibuły marszczonej - żółtej i białej.
Z żółtej kawałek zwinęłam wokół drutu florystycznego, następny żółty pasek zmarszczyłam z jednej strony, przykleiłam do drucika i wygięłam tak aby stworzyć kielich.
Z białej bibuły wycięłam płatki i również klejem na ciepło przykleiłam.
Z zielonej bibuły gładkiej zrobiłam listki i owinęłam nią również drucik florystyczny.


 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz