czwartek, 7 marca 2019

Kieszonka na notes i długopis w ramce

Ramka zakupiona w biedronce ze sznurkiem i klamereczkami do przycięcia zdjęć, którą jeszcze w jednym z dyskontów dostałam posłużyła tym razem do stworzenia prezentu dla  dziewczynki.


Materiały:
- ramka z zawartością (sznurek, klamerki) - usuwamy z niej tylko niepotrzebną szybę. 
- koraliki z alfabetem
- dwie kieszenie ze starych jeansów (mała i duża)
- szpikulec krawiecki
- notes i długopisy z pomponikiem kupione w tigerze
- klej na ciepło




Wykonanie:
Z ramki pozbyłam się szkła oraz wyjęłam klamerki ze sznurkami.
Kieszonki wyprute ze starych jeansów przykleiłam klejem na ciepło do oryginalnego tła tworzą kieszenie na notatnik i długopisy.
Klamerki i sznurki z oryginalnej ramy wykorzystałam do przewleczenia i przyczepienie koralików do ramy.
W górnej części znajduje się imię i nazwisko solenizantki oraz ciąg powtórzonego "Sto lat"a na większej kieszeni przypięłam cały alfabet.
W kieszeniach zrobiłam dziurki urządzeniem krawieckim i przez nie przełożyłam i zawiązałam końcówki sznurków. Zamaskowałam je klamereczkami. W prawym górnym rogu kawałek sznurka został przyklejony od spodu tła taśmą klejącą. A do niego przywiązałam sznureczek z imieniem i również zamaskowałam wiązanie klamereczkami. .
Na koniec do kieszeni włożyłam notes (większa) oraz długopisy (mniejsza)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz