poniedziałek, 1 października 2018

Wianek z grzybkiem w jesiennym klimacie

Wianki już są u swoich właścicieli, mnie tylko brakło jakoś czasu aby je zaprezentować na blogu. Ale już naprawiam swoje niedopatrzenie i kolejny wzór wianków w jesiennym klimacie prezentuję, tym razem z grzybkami z gliny.


Materiały:
- gałązki brzozy
- drucik
- suche trawy z łąki
- kwiaty z szyszek - jak je zrobić - KLIK
- grzybki z gliny - jak je zrobiła - KLIK
- mech
- sztuczne jesienne liście
- klej na ciepło
- sznurek
- wyschnięta skorupka z kasztana

Wykonanie:
Z gałązek brzozy wyrwałam liście. Gałązki zaplotłam w wianek. Wystające gałązki związałam zielonym cienkim drucikiem.



Grzybki z drucikiem w nóżkach umocowałam w dolnej części wianka, podkleiłam klejem na ciepło. Zasłoniłam klej, drucik i końcówkę stópki grzybów kawałkiem mchu. Chciałam uzyskać efekt jakby grzybki rosły na mchu.



Z trawy zrobiłam dwie cieniutkie wiązanki i przykleiłam klejem na ciepło do wianka naprzeciwko grzybów, jedne idą w górę a drugie w dół.






Kompozycję uzupełniłam kwiatami z szyszek, oraz sztucznymi jesiennymi liśćmi.



Przy grzybkach przykleiłam również dwa liście oraz ususzoną łupinę po kasztanach.






U góry przywiązałam sznurek z juty.
 A tak się prezentują po skończeniu:
















Mój wianuszek zgłaszam do #36 wyzwanie - kolory jesieni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz