czwartek, 18 października 2018

Agnieszki siódme urodziny w klimacie minecraft

Aga od dawna wiedziała w jakim stylu mają być jej urodziny, a mianowicie Minecrft.
Nie mogę powiedzieć, żeby była wielką fanką tej gry, choć ona za takową się uważa. Grę na telefonie ma i nie przesadzę jeśli napiszę, że gra w nią rzadziej jak raz w miesiącu.
Częściej ogląda krótkie filmiki na youtubie, jak inni grają lub takie dziejące się w świecie minecrafta.
Generalnie Aga bardzo dobrze orientuje się w tym świecie dla mnie kompletnie nieznanym. Ale sądzę, że stanęłam na wysokości zadania. 
Córcia z dekoracji zadowolona, na widok tortu było tylko jedno słowo: wow
a mężuś koniec końców zorganizował cała imprezę tam gdzie Aga bardzo chciała.


Zacznijmy od szkoły,pudełka na cukierki i niespodziankę dla klasy również przygotowałam w tym samym styku, szablony można pobrać na dole posta.



Literki na baner wydrukowała z tej strony - KLIK. 
Przez cały baner przepleciona jest wstążka (dziurkaczem zrobiłam dziurki), a żeby się nie przesuwało są jeszcze dodatkowo przyklejone od spodu klejem na ciepło.



 

Naklejki na puszki (4 sztuki) również pobrałam z innej strony - KLIK




I na koniec najważniejsze, tort.
Postacie na tort też są z papieru, a szablony pobrałam na tej stronie - KLIK
Sam tort to ciasto brownie upieczone w trzech małych blachach, z tego przepisu korzystałam - KLIK

Krem do tortu zrobiłam z przepisu na moją karpatkę - KLIK
Do kremu na koniec dodałam barwnik, powinien być zielony ale wyszedł. Na szczęście miałam jeszcze niebieski i żółty i z ich wymieszania w kremie (więcej żółtego) wyszedł piękny zielony.
Woda w środku to jedna niebieska galaretka zrobiona wg instrukcji na opakowaniu.
Białe kafelki po obu stronach wody to ryż preparowany, jedno małe opakowanie 80 g wymieszane z 1 kostką białej, roztopionej na parze, czekolady,
Zarówno galaretka jak i białe kostki z ryżu wlałam do kwadratowych lub prostokątnych pojemników i zostawiłam do całkowitego zastygnięcia, stwardnienia, w lodówce.







W tym roku Aga bawiła się ze swoimi kuzynami i kuzynkami.








I jak o roku było ciężkie myślenie nad życzeniami przed zdmuchnięciem świeczki.



Szablony kostek:











1 komentarz:

  1. Dzień dobry dziękuje za linki do szablonów nnapewno sie przydadzą :D

    OdpowiedzUsuń