sobota, 3 grudnia 2016

dekoracja z puszki-cylinder na gwiazdę betlejemską

Puszki zawsze wyrzucałam po zużyciu zawartości, Pomidory do spaghetti a puszka do kosza, groszek do sałatki a puszka do kosza.
Ale w pewnym momencie przyszła refleksja, wszystko zbieram i wykorzystuję, butelki, korki i inne to czemu nie puszki.
I tak zrobiłam z puszki świecznik - TUTAJ
oraz organizer na kleje, bibułę, brokat i inne - TUTAJ

A teraz przyszedł czas na kolejną rzecz ( nie ostatnią, bo głowa pomysłów pełna), tym razem osłonka na gwiazdę betlejemską, czyli poniekąd dekoracja świąteczna.

Puszkę i kawałek kartonu wycięty w kształt koła pomalowałam na czarno (metalik bo taką farbę akurat miałam), złotą pastą namalowałam złote kropli i pasek naokoło okręgu z tektury.


Koło z kartonu przykleiłam klejem na ciepło do spodu puszki.


Na dole puszki przykleiłam czerwoną tasiemkę, też klejem na ciepło, ale można i klejem magic.


do udekorowania cylindra użyłam gałązki sztucznej, szyszki, anyżu, laski cynamonu, cytryny (sama suszę), orzecha i dwóch malutkich bombek. Wszystko klejem na ciepło.







Do środka włożyłam kilka kamyków, aby moja Poisencja nie wpadła zbyt głęboko i na to doniczkę z kwiatkiem 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz