sobota, 11 lipca 2015

anegdotki z Ustronia

Zabrałam do Ustronia Agnieszkę i jej kuzyna o rok starszego na wakacje. A do pomocy moją mamę. Po czymś takim potrzebny by mi był dodatkowy urlop żeby wypocząć. Ale dzieciaki wróciły szczęśliwe, zadowolone i bez uszczerbku na zdrowiu. Moja psychika chyba ździebko ucierpiała przy tych dwóch urwisach, ale czego nie robi się dla dzieci.

 kilka anegdotek zapamiętanych. Było ich wiele ale pamięć już nie ta:
Babcia: kto popsuł reklamówkę?
Agnieszka: nie ja, Karol też nie. Pilnowałam go

Agnieszka: mama, reklamówka się popsuła. Ale to nie ja ani Karol. Sama się popsuła

Agnieszka(ma chrapkę na oblaty): nie

Babcia do Karola (Karole ma odruch wkładanie ręki w spodenki): czego tam szukasz
Agnieszka:  pewnie zabawek

Agnieszka: Będziesz mnie pilnowała, żeby babcia na mnie nie krzyczała?

Mama (czyli ja): Uważaj dziecko moje
Agnieszka:  mama nie jestem dziecko, matko Ty moja

Agnieszka: ej, cicho mamo. Nie wolno kłócić się ze ślimakiem
 mama(czyli ja):



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz