piątek, 4 stycznia 2019

Zabawy modą z wiórkami z temperówki

Kiedyś gdzieś widziałam rysunki, gdzie sukienki zastępowały różne przedmioty, takie jak płatki kwiatów, warzywka czy wiórki z temperowania kredek.
Wykorzystałyśmy z Agą ten pomysł i zrobiłyśmy  włąsna wersję.
Zamiast rysować modelki do których dorabia się sukienki wydrukowałam różne kolorowanki księżniczek i tak oto powstała nasza modowa kolekcja.




materiały:
- kolorowanki, wydrukowałam znalezione na pinterest
- kredki bambino
- klej introligatorski 



Wykonanie:
Agnieszka postanowiła pomalować swoje modelki w całości, a jeszcze dopilnowała aby mama przypadkiem nie pomalowała więcej od niej.
Córcia malowała całe sukienki, a ja tylko te elementy, które nie będą obklejane wiórkami z temperowania kredek.


Kolorowanek do wyboru było całkiem sporo, Aga pomalowała bodajże 9 czy 10 tak aby zawsze mieć o jedną więcej od mamy. Wiórków z temperowania kredek na wszystkie nasze modele nie starczyło. A dodatkowo musiałyśmy się posiłkować starymi kredkami tak połamanymi w środku że już się nie nadają do użycia. Nie wyrzuciłam ich jeszcze i teraz były jak znalazł.








Nie bez przyczyna Aga malowała swoje modelki na podłodze, jej zwierzak pilnie ją obserwował a przecież nie mogła go postawić na stole ;)


A finalnie nasze prace prezentują się tak:




























2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie to wygląda :-). Kiedyś też robiłyśmy ale tylko 1 suknie, bo szkoda było mi kredek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też nie starczyło na wszystkie. Od jakiegoś czasu zbierałam wiórki, ale i tak było mało. Miałam też stare kredki, które już tyle razy Agnieszce spadły i tak się połamał wkład w środku, że nie nadają się do niczego innego :)

      Usuń